Информация

Paradise Center – Супер регионален лайфстайл център

От своето официално откриване на 28 март 2013 г. Paradise Center маркира лайфстайл центъра на България, като най-атрактивното място за търговия и развлечения, с впечатляваща архитектура и интериорен дизайн.

Paradise Center отразява същността на София – динамична, модерна, зелена, разрастваща се, съхраняваща уюта на традиционната градска среда. Това е и най-мащабният проект от своя клас в България и един от уникалните за Европа. Концепцията е базирана на синергията между човека и природата, въплътена, както в логото на проекта, така и във всеки детайл от сградата.

Концепцията за лайфстайл център се откроява в новия стандарт и начини за прекарване на свободното време, с богатия набор от услуги и развлечения за всички възрасти – от местата за спорт, ресторантите и кафенетата през детските центрове, зоните за атракции и кино залите до най-голямата и модерна зала за събития. За да може да поеме очаквания брой посетители, сградата е проектирана с просторни вътрешни и външни площи. Освен с богатите обеми усещането за лукс и по-висок стандарт се постига и с качествените съвременни материали, използвани за изграждането на търговския център.

Факти

Впечатляващата архитектура и дизайн на Paradise Center е вдъхновена от уникалното му местоположение – между центъра на града и планината. Концептуалният дизайн е на RTKL Associates Inc., международно архитектурно бюро с опит при проектирането на над 4 000 000 кв.м. търговски площи в целия свят. Проектът е изпълнен съвместно от Проарх АД и Планинг ЕООД – водещи български проектанти. Инвеститор на Paradise Center е дружеството БУЛФЕЛД ЕООД, а главен изпълнител – Комфорт ООД.

От 1 януари 2018г., Paradise Center стана част от семейството на NEPI Rockcastle.

Разгърнатата площ на търговския център възлиза на над 208 000 хил. кв.м., а брутната отдаваема площ на над 80 000 кв.м.

Подземният паркинг е на 2 нива с два входа, като предоставя близо 2000 паркоместа.

Местоположение

Paradise Center е най-добре позиционираният проект от гледна точка на комуникации и достъпност в София. Търговският център е изграден на три главни транспортни артерии – бул. “Черни Връх“, ул. „Хенрих Ибсен” и бул.“Тодор Каблешков“. Достъпът е изключително лесен както с автомобил, така и с надземен или подземен градски транспорт. Удължаването на метролиния М2 с метростанция “Витоша“ с директен вход-изход към ниво -1 в търговския център.

Paradise Center е с изключителна гледка към Витоша и с отлична комуникация към всяка част на столицата.

Концепцията

Основната концепция на Paradise Center е синергията между търговия и забавления. Внушението на интериорните решения е подсилено от мотиви, създаващи усещането за открити търговски улици и паркова среда. В шопинг центъра са обособени четири интериорни зони – „Градината“, „Каньонът“, „Терасата“ и „Булевардът”, които се открояват с различна концепция и дизайн.

Сърцевината на проекта представлява естествена градина, разположена в централния атриум, която е облята с дневна светлина. Там е и панорамният асансьор, който свързва всички нива на търговския център и предлага поглед отвисоко.

„Булевардът” в Paradise Center е истинска търговска улица с дървета, малки и големи модни магазини, банки, аптеки, магазини за бижута и подаръци.

„Каньонът” и „Терасата” със специфичната си архитектура и дизайн спомагат за лесната ориентация на посетителите. Разполагането на акценти, уникални от проектантска гледна точка, като внушителната декоративна стена наподобяваща каньон с височина от около 20 м., многобройните фонтани и гейзера са символ на един нов подход във формирането на търговските пространства. Светлината също има основна функция в осмислянето на пространството, превръщайки се в градивен елемент. Редуването на пространства с различен интензитет на осветеност предлага разнообразна и интригуваща атмосфера. Наличието на множество покривни остъклявания позволява навлизането на максимално естествена светлина, особено в ключовите атриуми на Paradise Center.

Търговски микс 

Модата има ново име – Paradise Center, където най-известните марки са разположили най-добрите си магазини. Търговската част е на три нива – две надземни и едно подземно.

Сред ключовите наематели са марките от групата на Inditex – Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho, модния гигант LPP – Reserved, Mohito, Cropp, House. Водещата модна верига H&M също присъства с ключов обект в шопинг центъра. Представени са също водещите козметични вериги SEPHORA, MAC, DOUGLAS, както и енкърите NEW YORKER и LCW. За първи път в България монобранд магазини отвориха DIRK BIKKEMBERGS, ORIGINAL MARINES, FOLLI FOLLIE, COLLECTIVE, VERSACE, HUGO BOSS, LOVE MOSCHINO и други международни брандове.

Водещата верига хипермаркети Technopolis, също е сред ключовите търговски обекти. Търговският микс включва и магазини тип стоки за дома, хоум декор, модерни оптики, Zoo Mall, както и много други.

Зоната за развлечение в Paradise Center е без конкуренция в страната. Международната верига Cinema City привлича кинолюбителите с мултиплекс с 14 зали, включително 4DX кино зала със 100 места. Walltopia, българската компания, която е и най-големият производител в света на стени за катерене, изгради център за забавление на възрастни и деца – Funtopia Bulgaria и парк за батути – Ninja park. Сензация е и Sky Park – първият тематичен увеселителен парк в България, разположен на 7 460 кв.м. Уникалният проект е дело на водещия италиански дизайнер Валерио Мацоли, известен с проектирането на подобни атракционни паркове за DISNEYLAND по цял свят, впечатляващи със своя грандиозен мащаб. Наред с атракциите се нарежда и първата синтетична ледена пързалка ICE SYNTHETIC RINK, разположена на площ от 200 кв.м.

Познатите ресторанти Happy и SASA са с изцяло нова концепция с грил и барбекю. А разнообразието от ресторанти се допълва от средиземноморския ресторант Porto Maltese, пицария Mr. Pizza, българска кухня, няколко формата кафенета и сладкарници предлагат интернационална кухня и уютна атмосфера.

На площ от 4 032 кв.м. е разположен спортният комплекс Orange Fitness, който разполага с басейн, възстановителен СПА-център и релакс, фитнес, скуош, спининг и йога.

Важна роля в позиционирането на Paradise Center като новото място за събитията в столицата е Sofia Event Center – уникален по рода си мултифункционален комплекс без еквивалент в България, който разполага със зала за 2000 човека и открита панорамна тераса.

Галерия

Няма споделени мнения.

Сподели мнение за “Paradise Center – София (Мол Парадайс)”